ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის 142-ესაჯარო სკოლის პედაგოგის
ია გიგოლაშვილის
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში
თემა: მოსწავლეთა ჩართულობის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის ტრანსფერის უნარის განვითარების ხელშეწყობა მათემატიკისგაკვეთილზე.
„იმისთვის რომ მოსწავლეებმა შეძლონ ერთ საგანში ათვისებული ცოდნის სხვა კონტექსტში, სხვა დისციპლინაში გამოყენება, მათ უნდა ისწავლონ კავშირების დამყარება-,, დაკავშირება“. ეს კი გაგების აუცილებელი საფუძველია.“
დევიდ პერკინსი
თბილისი 2019 სასწავლო წელი.