კვლევის ანგარიში სსიპ 142–ე საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის ეკატერინე ტაბატაძის ინდივიდუალური პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა სასწავლო რესურსების მნიშვნელობა სიღრმისეული სწავლის ხელშესაწყობად თბილისი 2017-2018
ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის პედაგოგის ნათია გიორგაძის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში თემა: დაწყებით საფეხურზე კლასგარეშე ლიტერატურის როლის განსაზღვრა გააზრებულიკითხვის უნარების განვითარებისთვის თბილისი 2018/19 სასწავლო წელი.
ქ. თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის მატემატიკის პედაგოგის ნატალია დელბაშიშვილი-შევარდნაძის პრაქტიკული კვლევა „V²კლასის მოსწავლეთაქცევადამისირეგულირების გზებისასწავლო პროცესში“
სსიპ ქალაქ თბილისის 142-ე საჯარო სკოლა ,,რა გავლენას ახდენს მშობლის ჩართულობადაწყებით კლასებში სწავლა-სწავლების ხარისხზე" დაწყებითი კლასის პედაგოგ თეა ჯოლბორდის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში 2017-2018 სასწავლო წელი