30-07-2019, 21:09
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
სსიპ ქალაქ თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის მათემატიკის მასწავლებლის დონარა სულამანიძის ინდივიდუალური პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა,
ტექსტური ამოცანების გაგება - გააზრების უნარის განვითარება მათემატიკის გაკვეთილზე V კლასში.
თბილისი 2018-2019 სასწავლო წელი
იხილეთ კვლევის ბმული:
https://drive.google.com/file/d/1s0lmui6x2Y-OvuFSx4MoUNcODBJyThPM/view?fbclid=IwAR0bX062yvbbFuE8hMeRh9gKtHZ9Hu5VlTeTkB39yAokjrNWsFuXMBENU8U
© თბილისის 142-ე საჯარო სკოლა