avtobusi
avtobusi
home მთავარი სკოლა აქტივობები გალერეა ბმულები კონტაქტი
30-09-2019, 16:05
თბილისის N 142 საჯარო სკოლის
დაწყებითი კლასების პედაგოგის
ეკა გულაშვილის
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
2019 წელი


,,მეორე კლასის მოსწავლეთა გამართული კითხვის უნარების გააქტიურების გზები და საშუალებები“
30-09-2019, 10:40
ს.ს.ი.პ ქ. თბილისის N142საჯარო სკოლის პედაგოგის
ლელა არჩვაძის
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში
როგორ გავზარდოთ წიგნიერების დონე სწავლების დაწყებით საფეხურზე (ქართული ენა)
„პრიორიტეტული გამჭოლი კომპეტენციებია:
ა) წიგნიერება. ტრადიციული გაგებით, სიტყვა "წიგნიერება" გულისხმობს კითხვის, წერის, მოსმენისა და ლაპარაკის მიზნით ენის გამოყენების უნარს. დღეს ამ ცნების შინაარსი გაცილებით მეტს მოიცავს; თანამედროვე გაგებით, წიგნიერება არის ცვალებად კონტექსტში კითხვის, წერის, ინფორმაციის დამუშავების, იდეებისა და მოსაზრებების გამოთქმის, გადაწყვეტილების მიღებისა და პრობლემების მოგვარების უნარი იმ ცოდნის საფუძველზე, რომელსაც ადამიანი მთელი ცხოვრების განმავლობაში იძენს;“
ესგ.
თბილისი 2018/19 სასწავლო წელი.















        © თბილისის 142-ე საჯარო სკოლა