avtobusi
avtobusi
home მთავარი სკოლა აქტივობები გალერეა ბმულები კონტაქტი
28-06-2019, 14:07
ს.ს.ი.პ ქ. თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებლის ნანა მაჩიტიძის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში
2017 წ.
28-06-2019, 13:10
ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის პედაგოგის
ნათია გიორგაძის
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში
თემა: დაწყებით საფეხურზე კლასგარეშე ლიტერატურის როლის განსაზღვრა გააზრებულიკითხვის უნარების განვითარებისთვის
თბილისი 2018/19 სასწავლო წელი.
28-06-2019, 11:54
ქ. თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის მატემატიკის პედაგოგის
ნატალია დელბაშიშვილი-შევარდნაძის
პრაქტიკული კვლევა
V²კლასის მოსწავლეთაქცევადამისირეგულირების
გზებისასწავლო პროცესში
28-06-2019, 11:39
სსიპ ქალაქ თბილისის 142-ე საჯარო სკოლა
,,რა გავლენას ახდენს მშობლის ჩართულობადაწყებით კლასებში სწავლა-სწავლების ხარისხზე" 
დაწყებითი კლასის პედაგოგ თეა ჯოლბორდის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში
2017-2018 სასწავლო წელი
28-06-2019, 10:27
ლეილა საურის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა (საბაზო საფეხურზე)
20-06-2019, 14:54
2019 წლის 13 მაისს სსიპ ქ.თბილისის N142 საჯარო სკოლის Vა კლასის მიერ განხორციელდა პროექტი მათემატიკაში თემაზე „წილადები მათემატიკასა და ყოფა-ცხოვრებაში“. პროექტს ხელმძღვანელობდა მათემატიკის მასწავლებელი დ. სულამანიძე.
პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეების მიერ
20-06-2019, 13:27

1.1. საკვლევი თემის განსაზღვრა

მოსწავლეთასწავლა-სწავლების პროცესის გაუმჯობესების ერთ-ერთი მთავარი წინაპირობა მათი ქცევაა.მოსწავლეებს გააზრებული უნდა ჰქონდეთროგორმოიქცნენსკოლაში და სკოლის გარეთ, შეასრულონ სკოლის წესდებითა და შინაგანაწესით დადგენილი ნორმები, დაიცვან მოსწავლეთა ქცევის წესები, განივითარონ პასუხისმგებლობის გრძნობა, დაემორჩილონ მასწავლებელთა, ადმინისტრაციისა და დაცვის სამსახურის წევრთა მითითებებს, პატივისცემით მოეპყრონ როგორც უფროსებს, ასევე თანატოლებს. მაგრამ თუ ეს ყოველივე დარღვეულია და მოსწავლეები ვერ აცნობიერებენ თავიანთ ვალდებულებებს, შედეგად მივიღებთ ქაოსს, რომლის გამოსწორებასაც დიდი ენერგია და დაუზოგავი მუშაობა სჭირდება.
მოსწავლეთა ქცევის დარღვევებზე და მათ გამოსწორებაზე მუშაობააქტუალური გახდა ჩემთვის მას შემდეგ, როდესაც გავხდი V² კლასის დამრიგებელი. მოსწავლეებთან ურთიერთობის ამ მცირე პერიოდში ისეთმა პრობლემებმა იჩინა თავი, რომლებიც დამრიგებლის გადმოსახედიდან უფრო მწვავედ აღიქმება, ვიდრე რიგითი მასწავლებლის შემთხვევაში,მაგალითად მოსწავლეთა ერთმანეთთან დამოკიდებულება, მოსწავლისა და მასწავლებლის ურთიერთობა, საკლასო გარემო, მშობელთა როლი ბავშვების სასკოლო ცხოვრებაში და ა. შ. რომლებიც მოსწავლეთა არასასურველი ქცევის გამოვლენითაა განპირობებული.
20-06-2019, 10:44
18 ივნისი 2019წელი. დავითიანნის პროექტი - „წიგნიერი და პატრიოტი თაობა - 2019“ მონაწილეობდნენ 142-ე საჯარო სკოლის X' კლასის მოსწავლეები: მარიამ გელაშვილი, ქეთევან კოპალეიშვილი, სალომე ქიმბარიშვილი და გიორგი გველესიანი.
17-06-2019, 12:04
2019 წლის 14 ივნისს IV დ კლასის (ხელმძღვანელი ნინო შოვნაძე) ღონისძიება ვაჟა-ფშაველას მიეძღვნა: „დედაო მიწავ,გაიცან ვაჟა!“
13-06-2019, 09:43
142-ე საჯარო სკოლის 4 ა კლასმა გამოსაშვები დილა მიუძღვნა აფხაზეთს,რომლის სახელწოდება იყო „ჩვენ გადავცურავთ ზღვას“.
სკოლაში მოწვეულნი იყვნენ საპატიო სტუმრები: მამა პეტრე კოლხი, პოეტი ქალბატონი სოხუმიდან მეგი მოლოდინი,აფხაზეთისგანათლების სამინისტროდან წარმომადგენელი ქალბატონი ნატო კორსანტია.
11-06-2019, 09:06
ა/წლის11 ივნისს გაიმართა IV ბ კლასის დამამთავრებელი ღონისძიოება თემაზე „სხვა საქართველო სად არის?!“ ეროვნულ სამოსში მოსწავლეებმა შეასრულეს სამშობლოს თემაზე შექმნილი სიმღერები და ლექსები.
10-06-2019, 14:44
(ქალაქ თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის V1 კლასის მოსწავლე ელენე ელყანიშვილის III პერსონალური გამოფენა)
პატარა, მაგრამ დიდი ნიჭით დაჯილდოებული ელენე ელყანიშვილი თითქოს არაფრით გამოირჩევა თანატოლებისგან, არა და, მის ფერად სამყაროს რომ ეწვიოთ, ნამდვილად გამოარჩევთ. 10 წლის მოზარდი 700-მდე ფერწერული თუ გრაფიკული, მრავალფეროვანი თემატიკის ნამუშევრებით ხიბლავს მნახველს.
ელენემ ფანქრით ხატვა 3 წლისამდაიწყო, ფერადი სამყაროს შექმნა კი 6 წლის ასაკიდანგანაგრძო. მისი პირველი ნახატი, ზეთის საღბავებით შესრულებული-ყვავილებია.სწორედ ყვავილების აღმოჩენით დაიწყო პატარამ, მაგრამ დიდმა მაძიებელმა სამყაროს მშვენიერების ამოცნობა.
საუბრის დროს, თუ რომელი თემა იყო მისთვის საინტერესო, გაგვიმხილა:
„მინდა სამყაროს მშვენიერება ჩემს ნახატებში გადმოვიტანოო“
ელენეს სიტყვები მის ნახატებში აისახა. სიტყვა საქმედ იქცა. შემოქმედის ნახატებში იგრძნობა სამყაროს მთლიანობის ერთ პატარა, მაგრამ შემოქმედი, გონიერი ნაწილის ჰარმონიული შერწყმა.
6-06-2019, 14:58
ქ.თბილისის N 142 საჯარო სკოლაში 2019 წლის 6 ივნისს IV გ კლასმა ჩაატარა გამოსაშვები ზეიმი-პოეზია: „თბილისი ჩემი საფიცარია“. პედაგოგი ნანა ჩიხრაძე.
5-06-2019, 13:08

2019 წლის 5 ივნისი ქ.თბილისის 142-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეების,მასწავლებლებისა თუ სკოლის დირექციის მეხსიერებაში დაუვიწყარ, შთამბეჭდავ, ემოციებით სავსე, სულის ზეიმად დარჩება. დღე, რომელსაც ერქმევა სახელი“ქართლი-დედა წმინდანთა“.
იდეა,წმინდანთა თაყვანისცემისა, მათი მოწამეობრივი ღვაწლის დაფასებისა, მათი წმინდა სულების წინაშე ქედმოდრეკისა -ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის მასწავლებლებში დაიბადა. იდეას მხარი აუბეს ამავე სკოლის ლიტერატურული სკოლის აქტიურმა მოსწავლეებმა,რომლებმაც მასწავლებლებთან თანამშრომლობით სიტყვა საქმედ აქციეს.
ქართლს,სრულიად საქართველოს გულში უამრავი წმინდანი ჩაუკრავს. ერთ ღონისძიებაზე ყველა წმინდანის ღვაწლის შესწავლა და სამზეოზე გამოტანის პრეტენზია არც გვქონდა. ეს ღონისძიება მცდელობა იყო ჩვენი, ქართველი ერის სულიერი პორტრეტის შესწავლისა, რომელიც აუცილებლად გაგრძელდება მომავალში და ყოველ სასწავლო წელს ვეთაყვანებით და სიყვარულით აღვნიშნავთ მათ ფასდაუდებელ ღვაწლსა და მადლს ღვთისა და ერის წინაშე.
5-06-2019, 12:27
თბილისის N142 საჯარო სკოლის II ა ოთხგზის „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი ლელა არჩვაძე:
„მოსწავლეები მიხვდნენ, რომ Izrune.ge-ს წარმომადგენელს გესაუბრებით და გაფაციცებით, დიდი სიხარულით მისმენენ.მიღწეული შედეგები და თქვენგან ყოველმხრივი წახალისება ძალიან საამაყო და სტიმულის მომცემია კლასისთვის.















        © თბილისის 142-ე საჯარო სკოლა